pausethenplay.blogg.se

you make me feel like

Kategori: Allmänt

Är inne på mig sjätte dag hemma, lägenheten börjar kännas som ett fängelse. Snart måste jag ut härifrån, innan jag får panik. Är dock feberfri, och det är skönt. Att hosta tills man får kväljningar, det är inte skönt däremot. Har gått med på att vara hundvakt ikväll, så senare får jag besök av en stor schäfer, i min lilla lägenhet... Och jag får ju faktiskt låna bilen som betalning, så jag och denna schäfer kanske åker bil i natt. För jag älskar att åka bil på natten, det är så fridfullt. 

Trots att jag är rastlös, och lite irriterad för att jag är så trött på att min kropp inte lyder mig, så känner jag mig tillfreds. Allting känns bra nu. Du har det bra, jag har det bra. Och det är det som räknas. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: