pausethenplay.blogg.se

nu är du och du borta, bara du finns kvar

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen. Död. Nej men näst intill, har gått och blivit jättesjuk. Vaknade i söndags och var stelopererad i ryggen, kunde knappt röra mig. Nu är den dock mycket bättre, men istället har jag fått feber, halsont och hosta. Det tackar man för. 

Har kollat igenom en massa gamla bilder, från mina två förra telefoner. Kollar på bilderna, ser en tjej med brunt, axellångt hår, tänker "inte fan är det där jag". Men det var det. Har även raderat massa gammalt, bilder, konversationer, saker som ändå är borta, så det är lika bra att ta bort det, utplåna det. Så nu finns bara det fina kvar, bara du. 

 

Kommentarer

  • P säger:

    Tack för den tiden vi hade, nu kanske det även är dags för mig att rensa datorn. Hoppas du mår bättre snart, hoppas att han får dig att må bra. Kram

    2013-01-24 | 10:16:57

Kommentera inlägget här: