pausethenplay.blogg.se

Katastrof

Kategori:

Min icke så händelserika dag gick över i en händelserik kväll. Lånade bilen, åkte och handlade, åkte hem, skulle åka till mamma, men körde i diket. Hoppsan. Har aldrig någonsin varit så rädd. Fick sladd på bilen och helt plötsligt var jag inte längre på vägen, det var hemskt. Sen var jag fast där tills två snälla passerande människor lyckades dra upp bilen ur diket, och det är jag hemskt tacksam för!

Nu ligger jag nerbäddad i soffan med en något gnällig schäfer. Men hon har i alla fall lugnat ner sig efter chocken i trapphuset, tänk att det måste vara trappor till en lägenhet, de är ju så oerhört läskiga enligt henne... Modig schäfer det där. Nu ska vi försöka sova lite, misstänker att hon kommer vilja gå ut imornbitti...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: