pausethenplay.blogg.se

Your ass so fat it brings tears to my eyes

Kategori:

Har haft en sjukt händelserik dag. Den började klockan sex imorse då jag allt för trött stressade iväg till samlingen inne i stan. Sen dess har jag tävlat hela dagen i Eskilstuna, med resultat som jag faktiskt är nöjd över! I singel var vi 40 stycken startande i min klass och jag kom trea och fick en prick, vilket innebär att jag nu har två och gått upp en klass, och fick även en jättefin discobolls-pokal. Det andra som är värt att nämna är att jag och Jonna kom till final i par och tog vår andra prick och gick upp en klass! Efter tävlingen blev det ingen lugn och ro, vi åkte direkt till flygeln för att uppträda på en vårbal. Nu får jag äntligen snart sova, och det ska bli så jävla skönt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: